Consumenten gaan in hun behoeften steeds meer van elkaar verschillen. Er is voor ieder wat wils, maar hoe zorg je dat de consument de juiste keuze kan maken? Jouw product moet zichtbaar zijn voor de juiste persoon, op de juiste plek, op het juiste moment. De vakmensen van FoodBase adviseren je hierin.
We brengen samen met GfK de broodmarkt, voor huishoudelijke aankopen als directe consumptie, in beeld. Doormiddel van diverse onderzoeken wordt antwoord gegeven op tal van...
Professionele mystery shoppers bezoeken jouw winkel als klant en beoordelen de situatie in de winkel zoals jouw klanten dat ook meemaken. Dit geeft je inzicht in hoe jouw...
Deze analyse geeft je inzicht in zowel de opbouw van je verzorgingsgebied, het gebied om jouw winkel, waar potentiele klanten wonen, als ook jouw daadwerkelijke klanten....
Deze analyse geeft je inzicht in de opbouw van een potentieel winkelgebied en waar je dus het beste een winkel kan starten of kan uitbreiden. Hoeveel en welke (type)...