Klanttevredenheidsonderzoek

Weet jij hoe tevreden je klanten zijn? Met een klanttevredenheidsonderzoek krijg je inzicht in hoe tevreden jouw klanten zijn, wat ze over jouw producten en het prijspeil denken en hoe ze je service ervaren.

Jasper vertelt je hieronder meer over een klanttevredenheidsonderzoek.

 

 

Waarom klanttevredenheid onderzoeken?

Met een tevredenheidsonderzoek breng je niet alleen de tevredenheid van je klanten in kaart. Aan de hand van de informatie die naar voren komt kan je toewerken naar het verbeteren van je producten of diensten. Zo zorg je dat tevreden klanten ook tevreden blijven. Het is vaak makkelijker om klanten te behouden dan klanten binnen te halen.

Kom achter de kleine dingen die je service verbeteren

Wist je dat de meeste klanten die tegen iets aanlopen het niet aangeven. Vaak trekken ze pas aan de bel als het om een grote kwestie gaat of gaan ze zonder iets te zeggen naar de concurrent. Met een tevredenheidsonderzoek komen die kleine dingen vaak toch naar voren. Dat is handig, want zo voer je nog op tijd veranderingen door en behoud je klanten.

Leer je klanten beter kennen en verbeter je bedrijfsresultaat

Klanttevredenheidsonderzoek zorgt ervoor dat je weet wat jouw klanten van je bedrijf verwachten. Wat je anders of beter kunt doen, maar ook wat er wel goed gaat. Zo weet je beter wat je kan doen om in te spelen op de wensen en behoeften van jouw klant.

Meer weten?

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan of neem contact met ons op. Mail info@foodbase.nl, bel 0317-471234 of bestel een klanttevredenheidsonderzoek via de bestelknop.

 

Jasper van Dongeren

Accountmanager

j.van.dongeren@foodbase.nl
06 - 12 361 813
Jasper van Dongeren

Accountmanager

j.van.dongeren@foodbase.nl
06 - 12 361 813