Hygienetool.nl

Hygiëne registraties op orde hebben is belangrijk voor voedselveilig werken. En een klusje dat tijdrovend is en er gemakkelijk bij in schiet. Met de hygienetool.nl zie je in één oogopslag welke registraties er voor jouw filiaal / filialen die dag nodig zijn. Afwijkingen kunnen op tijd gesignaleerd worden. En je hebt inzichtelijk of alle acties op tijd en adequaat opgevolgd worden. Met een mobiele telefoon of tablet in de hand kun je volledig de registratie uitvoeren of inzien. Papierwerk is verleden tijd!

Zeker wanneer je bedrijfsleider bent of een bedrijf hebt met meerdere filialen, dan geeft deze digitale tool meer controle. Vanaf één plek kun je zien of registraties goed worden bijgehouden. Op locatie aanwezig zijn, is daarbij niet persé nodig.

NIEUW: hygiëneregistraties uitvoeren met de app!
Registraties van temperatuur, schoonmaak of goederenontvangst kun je vanaf nu ook uitvoeren via de app. Met je mobiele telefoon of tablet maak je eenvoudig een ronde door je bedrijf. Resultaten zijn direct zichtbaar in de digitale registratietool.

Norm
Als ondernemer ben je wettelijk verplicht om te werken volgens een voor jouw bedrijf geldende hygiënecode. Met deze digitale tool voer je snel en eenvoudig de meest actuele richtlijnen van de hygiënecode in. De Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit (NVWA) voert regelmatig controles uit om te zien of je werkt volgens deze laatste eisen aan voedselveiligheid. Met de hygienetool.nl kun je de richtlijnen van de huidige Hygiënecode eenvoudig toepassen in je eigen bedrijf.

Persoonlijke inloggegevens
De hygienetool.nl is te gebruiken op iedere computer, tablet en mobiele telefoon. Je ontvangt van ons je persoonlijke inloggegevens. Vervolgens bepaal je zelf welke personen of gebruikers je toegang geeft tot de Hygiënetool en welke rechten zij krijgen. Gebruikers kunnen bijvoorbeeld documenten toevoegen, verwijderen of wijzigen of uitsluitend documenten vanuit de tool printen. Jij bepaalt welke autorisaties je verleent en aan wie.

Kortom, met deze tool kun je registraties beter controleren én efficiënter werken. Dat bespaart tijd en geld. Bovendien biedt het systeem tal van uitbreidingsmogelijkheden. Naast temperatuurlijsten is het mogelijk om schoonmaaklijsten, ontvangstregistraties, klachtenformulieren of ander soort formulieren zelf op te stellen. Net wat voor je bedrijf handig of nodig is!

Registraties van temperatuur, schoonmaak of goederenontvangst kun je vanaf nu ook uitvoeren via de app. Met je mobiele telefoon of tablet maak je eenvoudig een ronde door je bedrijf. Resultaten zijn direct zichtbaar in de digitale registratietool op de website.