Mystery shopping

Professionele mystery shopppers bezoeken jouw winkel als klant en beoordelen de situatie in de winkel zoals consumenten dat ook meemaken. Je kunt hierbij kiezen voor een case. In een rapportage geven we aan wat er goed gaat en waar verbeterd kan worden.

Spiegel voorhouden

Om je winkelmedewerkers naar aanleiding van de winkelbeoordeling en eventueel het bezoek van de mystery shopper te wijzen op verbeterpunten, verzorgt FoodBase een uitgebreide presentatie. Hierin wordt onder andere uitleg gegeven over de noodzaak van bijverkoop, maar ook over de juiste omgangsvormen met klanten. Voorbeelden van waardevolle en vooral goede marketingacties én originele producten die tot meer omzet kunnen leiden, passeren de revue. De presentatie verloopt op een interactieve wijze, zodat je medewerkers geprikkeld worden en enthousiast raken om samen met jou een hogere omzet te realiseren. Door middel van het fotomateriaal dat tijdens de winkelbeoordeling is gemaakt, krijgen je medewerkers een spiegel voorgehouden. Indien nodig worden er verbeterafspraken gemaakt.


Een winkelbeoordeling door een objectieve buitenstaander geeft jou als ondernemer een goede indruk van de situatie in jouw winkel(s). Samen met je medewerkers leer je waar de zwakke plekken liggen en hoe je deze kunt verbeteren. Het houdt jou én je medewerkers scherp!