NZO - Nederlandse Zuivel Organisatie





FOODBASE werkt samen met de Nederlandse Zuivel Organisatie in het platform van Moeder Natuur.
Daarnaast is de NZO ook betrokken bij het project de Gezonde Lunch.


GroentenFruit Huis 

Het GroentenFruit Huis is net zoals de Nederlandse Zuivel Organisatie mede partner van het platform van Moeder Natuur.
Daarnaast is het GroentenFruit Huis ook betrokken bij het project de Gezonde Lunch.


ADN (AGF Detailhandel Nederland)   

ADN (AGF Detailhandel Nederland) en FOODBASE zijn samen verantwoordelijk voor het concept Groenteman met Ster dat sinds vorig actief is in de ambachtelijke groente- en fruitsector.


Wageningen University & Research

Wageningen UR en FOODBASE werken samen aan de onderzoekstrajecten de Gezonde Lunch en Hoe ontbijt jij?
Beide trajecten zijn erop gericht om leerlingen van basisscholen gezonder te laten eten. 


Bijzonder Vers

Bijzonder Vers en FOODBASE trekken samen op in de sector van ambachtelijke versondernemers.
Bijzonder Vers verzorgt hierbij de contacten met de ondernemers en FOODBASE zorgt voor de benodigde (winkel) onderzoeken en analyses. 


Bon Vivant In-site

Bon Vivant In-site en FOODBASE werken samen binnen de sector van ambachtelijke versondernemers.
Bon Vivant is de gesprekspartner van de versondernemer en verzorgt de marketing- en communicatie activiteiten en FOODBASE verzorgt de benodigde winkelonderzoeken en analyses.


VBW (Vereniging van Bloemen Winkeliers)

VBW (Vereniging van Bloemen Winkeliers) en FOODBASE werken samen binnen de bloemen- & plantensector op het gebied van gebieds- en klantanalyses. Deze analyses worden gedaan voor leden van VBW.